لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

فریاد های آزادی خواهی در 22 بهمن

فریبا مرزبان
بیست و دوم بهمن ماه 1357، روز پایان دادن به حکومت پوسیده سلطنتی در ایران می باشد. در انقلاب 57 مردم معترض، سلطنت را از اریکه قدرت به زیر کشاندند و از کشور بیرون راندند و توامان شادمانی در میان ایرانیان تقسیم شد. انقلاب را ربودند و قدرت و اداره کشور به دست کسانی افتاد که خلافت اسلامی برپا داشتند و دیری نپایید که استبداد مذهبی جانشین دیکتاتوری گردید. نو کیسه گانِ انقلاب 57، آرمان های اصلی انقلاب" آزادی و استقلال، عدالت و امنیت" را سرکوب کردند، و پایان آغاز مان شد؛ پایان شروع انقلابمان بود. انقلاب شکست خورد و هیچیک از خواست های واقعی مان تحقق نیافت.
اکنون، پس از سی و یک سال، همگام با جنبش نوین توده ای در داخل کشور، دوباره فریاد می زنیم زنده باد آزادی- زنده باد انقلاب. 22 بهمن ماهِ سال حاضر، از اهمیت بسزایی برخوردار است، چرا که آغاز پایان است؛ آغازی است بر پایانی سی و یک ساله، که در پی اش بوده ایم و روزها و شب ها انتظارش را کشیده ایم.
22 بهمن، روزی تاریخی، سرنوشت ساز و پر اهمیت است. روز یکی شدن، دست ها و فریادهای ما ست. از این رو، بر همه زنان و مردان آگاه و مبارز، بر همه زحمتکشان، روشنفکران و آزادیخواهان است که در اعتراضات سراسری روز 22 بهمن 1388 شرکت کنند و خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی شوند. من نیز در این حرکت تاریخ ساز، مشارکت خواهم کرد.
بگذارید،
کاین شب سیاه را سحر کنیم
بیایید، دست در دست یکدیگر دهیم
و ین دیو هفت سر را زکشور بدر کنیم.
وعده دیدار 4- 7 بعدازظهر، پنج شنبه 11 فوریه 2010
مقابل سفارت جمهوری اسلامی- لندن

http://www.youtube.com/watch?v=GKrquHX9PjU

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net