لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

محمد آرین / نامه‌ای خطاب به‌ خامنه‌ای شیطان پلید

ای خامنه‌ای ،این روزها صدای فریاد بلند جوانان این سرزمین رامیشنوی؟ که‌خواب را از چشمان تو و نوکران دست به‌سینه‌ات گرفته‌ است.
بله‌ این حق توست و کسانی که‌ از تو فرمان می گیرند همان طوری که‌ خواب را از چشمان گریان کودکان ایران زمین گرفتی و پدر ومادران آنها را در زندانها زیر بد ترین وبی رحمانه‌ترین شکنجه‌ها وتجاوزها قرار دادی و در نهایت به‌ جوخه‌های اعدام سپردی. ای خامنه‌ای تو دیگر روی اسایش و ارامش را نخواهی دید چون فرزندان جسور این سرزمین شجاعانه در مقابل خواسته ها و افکار پلید تو ایستاده‌اند و استقلال و ازادی را که‌ شعاری زیبا اما پوشالی برای حکومت دیکتاتوری سی ساله‌ رژیم است را به‌واقع خواستارند.ای خامنه‌ ای ننگت باد که‌ ننگ‌ برای تو عزت است چنانچه‌ حتی جرأت شنیدن صدای مخالفانت را نیز نداری وبا انتصاب عروسک زشتی بنام احمدی نژاد که‌ یک چهره‌ منفور جهانی است را مأمور سرکوبی جوانان این اب و خاک قراردادی تاافکار شیطانی خودرا توسط او عملی کنی. ای خامنه‌ای بدان که‌ دیگر شمیم دل انگیزپیروزی نزدیک است وملت ایران با فرهنگ و تمدنی بزرگ و تاریخی باشکوه برسر گورت به‌پا یکوبی وشادمانی خواهند پرداخت و نام تورا به‌ بدترین و زشت ترین شکل در تاریخ این سرزمین بارنگ سیاه خواهند نگاشت.به‌ امید آن روز.

محمد آرین

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net