لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

ریانووستی /جنگنده های ونزوئلا جهت رهگیری هواپیمای آمریکا به هوابرخاستند

"هوگو چاوز" رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که به دستور وی دو جنگنده اف-16 برای رهگیری هواپیمای نظامی آمریکایی که دوبار روز جمعه حریم هوایی این کشور را نقض کرده بودند، به هوا بلند شدند، این مطلب را روز شنبه خبرگزاری رویترز اطلاع داد.
چاوز این رویداد را "آخرین مورد" از دسیسه ها در حریم هوایی کشوری از آمریکای لاتین نامید و خاطر نشان ساخت که هواپیماهای آمریکایی در جزایر هلندی در دریای کارائیب و نیز در خاک کشور همسایه، کلمبیا، مستقر هستند.
پیشتر وزارت خارجه ونزوئلا اعلامیه ای رسمی صادر کرده بود که در آن گفته می شد آمریکا تعرضی نظامی علیه کشوری از امریکای لاتین را از خاک جزایر هلندی در جنوب دریای کارائیب آماده می کند.
به نقل از خبرگزاری ریانووستی

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net