لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

اعلامیه حزب مشروطه ایران این رژیم باید برود

تظاهرات عاشورابی تردید جائی فراموش نشدنی در تاریخ این دوران خواهد داشت. توده‌های بزرگی که از مردم خشمگین ولی هشیار، شهر‌های گوناگون را صحنه نمایش پرشکوه مبارزه آزادیخواهانه خود ساختند می‌دانستند که با سخت‌ترین و خشن‌ترین واکنش‌های حکومت روبرو خواهند بود. می‌دانستند که این بار نیز جان‌های گرامی بسیاری برباد خواهد رفت. رژیم با تهیه‌های پر دامنه خود نشان داده بود که برای شدید‌ترین واکنش‌ها آماده است. اما در پایان روزی سرشار از قهرمانی مردم و وحشیگری عوامل سرکوبگری، مردم خیابان‌ها را پیروزمندانه ترک کردند. بسیج و سپاه و نیرو‌های انتظامی و هرچه که هست تنها توانستند رژیمی ورشکسته را روسیاه‌تر کنند. زدن زنان و مردان به قصد کشت، تیراندازی به جمعیت که شمار روز افزونی از مردم را به خاک انداخت و دستگیری صد‌ها تن هیچ شکستی بر مردم نیاورد. یاد آن کشتگان الهام بخش مردمان بیشتری است که تن به مرگ تدریجی در زیر این رژیم نمی‌دهند.

جنبش سبز که همچنان با وجود تحمل ناپذیر‌ترین فشار‌ها از خشونت دوری گزید به رغم همه قربانی‌ها پایدار و سربلند ماند و مانند همیشه پس از هر تظاهرات با قوت و صراحت بیشتری خواست‌های خود را اعلام داشت. شعار‌های جنبش اکنون سراسر نظام جمهوری‌اسلامی را هدف قرار داده است. مردم این رژیم را نمی‌خواهند و این گروهی که صرفا با زور و پول و به بهای ویرانی کشور عمر حکومت خود را چند روزی دراز‌تر می‌کند می‌باید برود.

آن گروه‌های معدودی که در تظاهرات شعار حزب اللهی "می‌کشم می‌کشم آن که برادرم کشت" دادند باید در نظر بگیرند که اگر قرار بر کشتن باشد جانشین این رژیم هم مخالفان‌ش را خواهد کشت و خود این رژیم نیز بهتر خواهد توانست دست به خشونت و کشتار بزند. رفتار انسانی توده بزرگ تظاهر کننگان در شش ماه گذشته تا همین جا سبب شده است که در روز عاشورا افرادی از نیرو‌های انتظامی به تظاهر‌کنندگان خشونت نکردند و به همین دلیل پنجاه تن از آنان بازداشت شده‌اند. دوری از خشونت یک نیروی اخلاقی و سیاسی به مردم داده است که از هر چه بالا‌تر است. جنبش را می‌باید سبز نگه داشت.



پاينده ايران
زنده باد ملت ايران
حزب مشروطه ايران

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net