لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ بهمن ۲۸, چهارشنبه

بهروز شادیمقدم / اَزادی بیان به سبک سایت "اتحاد کارگری"

درسال گذشته بارها سایت" اتحاد کارگری" مطالبی از دیگران را در نقد نوشته های من به طور یک جانبه درج کرد وازدرج مطالب من (همان مطالب مورد نقد) خود داری نموده است .

دو بار با فرستادن ایمیل به این سایت در خواست کردم و نوشتم که ضرورت اَزادی نظر و درجریان قرار دادن خواننده ایجاب میکند که مطلب مرا هم درکنار نقد ِنوشتۀ من درج نمایند.اما نه نوشته های مرا چاپ کردند و نه به ایمیل های من جواب دادند!

هر سایتی مختار است که طرفدار بحثی باشد و بحث دیگر را نپسندد.ولی اگر زمانی به درج مطلبی انتقادی مبادرت کرد،باید بحث طرف مقابل راهم بیاورد.اما سایت" اتحاد کارگری" معیار و ضوابط معمولی را زیر پا نهاده و به سبک خودش پیش میرود.

جالب اینجاست اَخرین مطلبی که سایت" اتحاد کارگری" در این مورد درج کرده ،مطلبی ازرفیق رحمت خوشکدامن بنام"دولت کارگری یا دولت ایدئولوژیک(2) "میباشد،که اَنهایی که این بحث رادنبال کرده اند میدانند که نویسنده اَن معتقد به اَزادی بیان برای بورژواها هم در دولت کارگری است،وسایت" اتحاد کارگری"با درج مطلب رفیق از یکطرف تمایلش را به اَزادی بیان طرح شده در مطلب فوق بشکل جانبدارانه نشان میدهدو با عدم درج مطلب من هم ،عدم اعتقادش رابه همان اَزادی بیان !

سیاست ِدرج کردن مطلبی و درج نکردن مطالب دیگر که به همان بحث مربوط است از طرف مسئولین این سایت نشان میدهد که اَنها عملا"مخالف اَزادی بیان هستند.

این سایت با درج یکطرفه وجانبدارانۀ مباحث و قیچی کردن و درج نکردن نظرات طرف دیگر،صریح و رو راست سیاست و خط مورد علاقه اش را در قبال ِاین گونه مباحث و قبل ازرسیدن به قدرت و تشکیل حکومت ایده اَلش نشان میدهد.

بهروز شادیمقدم 2010 .2. 18
http://shadochdt.wordpress.com
shadi_behr@yahoo.de

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net