لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

شورای پشتیبانی از مبارزات مردم در ایران (تورنتو- کانادا) / زنده باد مبارزات شجاعانه مردم عليه جمهورى اسلامى

تظاهرات
زمان: امروز یکشنبه 27 دسامبر، ساعت 5 بعد از ظهر
مکان: در مقابل پلازای ایرانیان، خیابان یانگ جنوب استیلز
امروز یکشنبه ٦ دی ماه، مبارزات آزادیخواهانه و برابری طلبانه ستمدیدگان سراسر ایران را در هم پیچید. صدها هزار نفر از تهران و تبریز و شیراز و اصفهان تا بابل و سلماس و .... خیابانها و محلات را به میدانهای نبرد تن به تن و سنگر به سنگر با نیروهای سرکوبگر اسنبداد تبدیل کردند. سرنگونی استبداد شعار همگانی مردم بود و اشغال قرارگاه پلیس و موارد خلع سلاح ماموران و به آتش کشیدن ماشین و موتور مزدوران از جلوه های پرشکوه قیام مردم است. اگر چه در موارد زیادی مردم بدرستی نیروهای سرکوبگر اسیر را از خشم به حق مردم جان به لب رسیده رها کردند، اما تا این لحظه بیش از ده کشته و صد ها زخمی از مردم توسط نیروهای سرکوب گرفته شده است.
در این لحظات حساس، در این نبرد سرنوشت ساز بین مردم و رژیم، و در این شرایط که مردم وارد مصافى پرمخاطره برای بزیر کشیدن جمهورى اسلامى در ایران شده اند، مبارزه آنان بیش از هر موقع نیازمند حمایت همه جانبه ایرانیان خارج کشور و همه انسانهای آزادیخواه در سراسر جهان است.
شورای پشتیبانی از مبارزات مردم در ایران (تورنتو-کانادا) از همه آزاديخواهان دعوت می کند که از امروز در همه نقاط دنیا که حضور دارند با برگزاری تظاهراتهای خیابانی با مبارزات مردم در ایران همراه شوند.
در تورنتو، از همگان دعوت می کنیم تا امروز یکشنبه 27 دسامبر- ساعت 5 بعداز ظهر در تظاهرات مقابل پلازای ایرانیان شرکت کنند.
شورای پشتیبانی از مبارزات مردم در ایران (تورنتو- کانادا)
shora.poshtibani@yahoo.com / 416-997-2945

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net