لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

توفیق پیرخضری / خطابيه :توطئه تروریستی حاکمان اسلامی ایران با همکاری پلیس بین الملل(اینتر پول)

پلیس بین الملل اطلاعاتی را که جمهوری اسلامی ایران در رابطه با 12 نفر از شخصیتهای موثر علیه کل موجودیت حکومت اسلامی در ايران را دریافت کرده و در سایت خود قرار داده است.از جمح12 نفر به غیر از من همگی از اعضای حزب حکمتیست می باشند که تمام این رفقا بخشی از یاران عزیز بیش از 3دهه تلاش و فدا کاری در جهت بر قراری جامعه ای آزاد و برابر ،وبدور از خشونت می باشند . اختلافات متدی یا سیاسي سر موادری از سیاسیتهای حزب حکمتیست دلیل بر عدم دفاع از شخصیت و کرامت و امنیت این رفقا بی مورد می باشد .با این مقدمه کوتاه به اصل موضوع می پردازم .

از حاکمان جمهوری اسلامی انتظا ر هر فاجعه و جنایتی مفروض است چرا که در طول حدود سی سال حاکمیت نکبت بارشان روز مره علیه هر نوع اعتراض مخالفینش فقط جنایت کرده اند ،دست گیری ،شکنجه،اعدام.سنگسار،وترور فیزیکی و شخصیتی ،ایجاد فضای ارعاب و ترس،فقر وگرانی ،اعتیاد وفحشا،و دهها مصیبت گریبان گیر در ایران از کارنامه فاسد حاکمیت اسلامی در ایران بوده ومی باشد،من یکی از آن فعالین معترض به کلیت این حکومت ضد انسانی بوده و هستم . با توجه به تلاشهای که چه قبل از به سر کار آمدن این جانوران عليه ظلم و ستم ونابرابري بعد از آن هم جزو یکی از فعالین شهر سنندج و روستاهای اطراف بوده ام ،چه زمانی که معلم و مدير روستاهای اطراف سنندج بوده ام ،تازمانیکه از طرف حاکمان اسلامی از کارم بر کنار شدم و چه وقتي كه در کارخانه ریسندگی شاهو شروع به کار کردم مورد اعتماد و رای مردم زحمتکش و کارگر بوده ام در دفاع از منافعشان فداکاریهایي انجام داده ام. دهها نمونه از فعا لیت هايی که در خدمت مردم به ویژه شاگردانم ،زحمتکشان وکارگران انجام داده ام ورد زبان همان مردمی است که حکومت اسلامی را قبول ندارند به همین دلیل است که از طرف دادگستری شهر سنندج مورد اتهام (خرابکاری،تروریست)قرار گرفته ام .از سال 1357 در ارتباط با جمعیت دفاع از انقلاب وآزادی در همین شهر فعالیت متشکل را شروع کردم و تا سال 1369 با تشکیلات کومله و حزب کمونیست ایران در عرصه های مختلف فعالیت داشته ام، ازسال1369 تاحدود ٢ سال پیش ( 1386 )با حزب کمونیست کارگری وحکمتیست بوده ام ،حدودا 2 سال است که فعا لیت مشترک با جریانات سیاسی را ندارم.اما به فعالیت های سیاسی ام رو به ايران و در جامعه سوئد بی وقفه ادامه داده و می دهم .
18 سال است که در کشور سوئد زندگی می کنم زندگی مشترکم را همین جا تشکیل دادم و پدر 3 فرزند 7ساله و8 و15 ساله می باشم .در این جامعه مدت 13 سال معلم نیمه وقت مدارس به ،زبانهای سوٸدي ،فارسی ،کردي ، و در کلاسهای متفاوت سوئدی خدمت کرده ام .رابطه های من و شاگردانم صرفا آموزش کتابهای درسی نبوده، بلکه بحثهايی از مسائل های روز دنیا از دیدگاه دیگر، دیدگاه سوسیالیستی را با دانش آموزانم در میان گذاشته ام و مورد استقبال قرار گرفته. نیمه وقت دیگر را در کارخانه مونتاژ قطعات موبایل نوکیا کار کرده در این محیط نیز عضو شورای اتحادیه کارگری کارخانه بودم. کوتاه و مختصر چکیده ای از زندگی حدود سی سال گذشته خودم را بیان داشتم .با این مختصر زندگی از طرف جمهوری اسلامی ایران و پلیس بین الملل مورد تعقیب می باشم .در طول 2هفته گذشته سر این ماجرا فکر کرده ام با وکلایي تماس گرفته ام خوب به طور واقعی نگرانیهای را به دنبال داشته ،در طول دو هفته گذشته تعداد زیادی از دوستان و بستگان من در گوشه و کنار دنیا با من تماس گرفته اند و جویای ماجرا شده اند ،این یکی از دلائلی بود که ضرورت نوشتن این خطابیه را در من بوجود آورد ، ،اما آیا این اتفاق خاص صرفا مربوط به این 12 نفر می باشد ، آیا اگر مردم کردستان به هیچ کدام از جناح های حکومت جواب نداده اند صرفا تاثیرات فعالیت های این 12 نفر بوده ؟
نقش و نفوذ صدها کمونیست و آزادی خواه در کردستان که ما 12 نفر بخشی ازآن ها بوده ایم با مبارزات و تلاشهای پیگیر در میان مردم در جهت آشنای آنها به واقعیات ها به منافع خودشان باعث گردید که زیر پای حکومت اسلامی در کردستان خالي باشد . جمهوری اسلامی از این اوضاع نتیجه گرفته است که با معرفی ما به اینتر پول زهر چشم از مردم بگیرد ،تا در توان داشته از هیچ جنایتی علیه مردم و احزاب و شخصیتها پرهیز نکرده است اما باز نتوانسته جایي در میان مردم داشته باشد . اکثریت مردم از دست این رژیم به عناوین مختلف آسیب دیده اند ،عزیزانی را از دست داده اند ،یا زندانی و شکنجه و یا مجبور به ترک از کشور شده اند و دهها مصیبت دیگر از دست جانوران و ماموران پرورش یافته ضد بشری متحمل شده اند. اما بازمقاوم و استوار مانند ناصر سلیمی ها ،بابا حاجیانی ها ،برادارن ناهید ،مصطفی سلطانی ها ،پیرخضری ها و دهها و صدها شخصیت مبارز و کمونیست دیگر که به دست جنایت کاران حکومت اسلامی شکنجه و اعدام شدند. در مقابل این حکومت ایستادند چون رژیم را ظالم ، استسمارگروضد انسان دانسته اند ، معرفی ما 12 نفر به اینتر پول از طرف دادگستری شهر سنندج برنامه ريزي شده است و قطعآ به ما 12 نفر ختم نمی شود و به طور یقین مسئله اطلاعات و دادگا ههای حکومت صرفا به ما محدود نمی شود اگر سد محکمی را ایجاد نکرد این وضعیت ادامه می یابد.در این خطا بیه در وحله اول از تمام جریانات سیاسی جدی ، سازمانها ،انجمنها ،شخصیتهاي سیاسی ،فرهنگی،،هنری و...... انتظار دارم که در مقابل پلیس بین الملل عکس و العمل مناسب نشان دهند ،اعلام موضع کردن در سطح یک اطلاعیه کافی نیست این درد مشترکی است که در اثر سهل انگاری گسترش خواهد یافت.متاسفانه بعداز نزدیک به یکماه از این ماجرا می گذرد اما هنوز جریانات سیاسی زیادی حتی اعلام موضع هم نکرده اند ،این درد آور است انگار باید منتظر ماند تا اتفاقی بیفتد بعدا محکوم کنند. به اميد اينكه اين جريانات مسٸولانه تر برخورد و موضع بگيرند. در رابطه با جامعه اروپا شايد لازم با شد تاثیرات روحی روانی، درج اسم و مشخصات ما در سایت رسمی اینترپول را با روحیات و فر هنگ جامعه اروپا رو به مردم بیان داریم که هم خودمان و هم نزدیکانمان بعد از با خبر شدن از سایت پلیس بین المل که ما را به عنوان تروریست و آشوبگر به دنیا معرفی کرده است در چه وضعیت روحی به سر می بریم ،شاید واقعا لازم باشد مقداری از غرور های بی مورد سنتی را کنار بزنیم و واقعیات را بعداز این ماجرا را با مردم در میان بگذاریم . تا که عکس و العمل نشان دهند. اما من فعلا تا این حد را مناسبت می دانم به این امید که کل جریانات سیاسی ،فرهنگی ،اجتماعی ،و کل انسانهای که متشکل با جریانات نیسنتد یا هستند با نوشتن نامه های اعتراضی و روشنگری برای اینتر پول و درخواست از مسئولان کشوری که در آنجا مقیم می باشید جهت فشار آوردن به اینترپول که اسامی ما را بر دارند .پاک کردن اسامی ما در لیست پلیس بین الملی پاک کردن اعتبار سران حکومت اسلامی نزد اینتر پول و رسوایي برای اینترپول می باشد، این کار شدنی است .
2009،12،24

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net