لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

مریم جزایری / نامه سرگشاده به آقای فرخ نگهدار

دعوت به مناظره

آقای نگهدار اخیرا شما در نامه ای که برای سایت اخبار روز ارسال داشته اید، اعلام کرده اید :
«دیوار من در فیس بوک، ایمیل من در گوگل، حتی شماره همراه و سکایپ من، بر روی همگان باز است. هر دعوتی از من که به مناظره و گفتگو با مخالفان و منقدان و "دشمنان" منجر شود، چه در اطاق های مجازی در اینترنت و چه در سالن های حقیقی و چه در صفحات وب سایت ها، حتی مراجعات خصوصی ، همه و همه را پذیرا و پاسخ گو هستم. راه گفتگو، راه استدلال و نقد، به روی همه ما باز است. چه درباره گذشته، چه در باره و راهی که برای بردن ایران به سوی دموکراسی پی می گیریم.» *
بر این پایه من شما را دعوت به مناظره می کنم. موضوع مرکزی من بررسی سیاست و عملکرد سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت) به رهبری شما در قبال قیام مسلحانه سربداران در پنجم بهمن ماه 1360 در شهر آمل که توسط اتحادیه کمونیستهای ایران سازماندهی شد، خواهد بود.
پیشنهادم این است که این مناظره در فضای اینترنتی و در زمان مناسب (با توافق طرفین) صورت گیرد.
در انتظار پاسخ مثبت شما هستم.

با تشکر - مریم جزایری
از فعالین حزب کمونیست ایران (مارکسیست – لنینیست – مائوئیست)

26 بهمن ماه 1388 (15 فوریه 2010)

آدرس تماس
m_jazayerii@yahoo.com


* برای مشاهده متن کامل نامه آقای نگهدار که در تاریخ چهارشنبه 14 بهمن ماه 1388 (سوم فوریه 2010) به سایت اخبار روز ارسال شده می توانید به آدرس زیر رجوع کنید.
http://www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=27014

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net