لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

کمیته مرکزی سازمان کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر ) / علیه دستگیری و به زندان افکندن مردم بپاخیزیم

رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی همانند تمامی رژیمهای ارتجاعی وتمامیت خواه، در مقابله با جنبش ضد استبدادی و حق طلبانه مردم کشورمان شمشیر را تماما از رو بسته وبه تنها و آخرین حربه پیشارویش یعنی دستگیری، زندان و شکنجه روی آورده است. بدنبال خیزش توده ای روز عاشورا ششم دیماه 1388 در تهران و دیگر شهرهای ایران و پس از حرکات اعتراضی مردم که با شعارهایشان لرزه ای مرگ زا بر پیکر فرتوت و پوسیده جمهوری اسلامی وارد کردند، دستگاه عریض و طویل وجنایکار سرکوب رژیم بکار افتاده است.
از یکسو جیره خواران خود را بسیج کرده و به خیابانها کشانده و از زبان آنان و بنا به سخنان لاریجانی به نام ضدیت با خدا و ولی آن خامنه ای زمینه را برای سرکوب هر چه بیشتر وحرکات بعدی سرکوبگرانه آماده می کند و از سوی دیگر شروع به دستگیری و بگیر و به بند مردم بجان آمده از هر گروه و طیف ودیدگاه اجتماعی نموده است.
بر طبق گزارشات گوناگون، بیش از هزار نفر در تهران وبیش از پانصد نفر در اصفهان دسگیر شده اند. مهین فهبمی از مادران صلح، امید منتظری و اردوان تراکم از فعالین چپ گرا دوشنبه دستگیر شدند.
در میان دستگیر شدگان حشمت الله طبرزدی ، رئیس انجمن دفاع از حقوق زندانیان، ابراهیم یزدی، مهدی عربشاهی دییر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت وبسیاری دیگر از منتقدین به نطام وجود دارد وبه این لیست لحظه به لحظه افزوده میگردد.
بنا به گزارش فعالین حقوق بشر از شب یکشنبه حداقل پانصد وپنجاه نفر از بازداشت شدگان به قرنطینه زندان اوین ، بندهای 7، 240 وبند 209 منتقل شده اند، تعداد بازداشت شدگان بقدری زیاد بوده که حتی مسئولین زندان را هم غافلگیر کرده، بطوری که برای تغذیه زندانیان جد ید آمادگی نداشته واز زندانیان محبوس درسایربندها تقاضای مواد خوراکی میکردند.

بی شک رژیم جنایتکار ولایت فقیه که از وسعت اعتراضات، ترکیب معترضین، ماهیت و رادیکال تر شدن شعارها رعشه مرگ بر وجودش افتاده است دریافته که خیزش مردم متوقف شدنی نیست. کار بجائی رسیده که مردم دیگر بی اعتنا به تهدیدها ومجازاتها به خیابان میآیند وخشم و نفرت خود را به سیستم ودستگاه سرکوبش ابراز میکنند، خلاقیتهای جدید میآفرینند و از تاکتیکهای مناسب با شرایطشان استفاده میکنند.
مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور به شعار فراگیر زن ومرد و پیر و جوان در روز عاشورا مبدل میشود و خواست قلبی خود را که سرنگونی رژیم دراین ماه است بصورت شعار بیان میدارند.

همانطور که تجربه تا کنونی نشان داده است رژیم برای حفظ حاکمیت سرتاسر سیاه و فاشیستی خود، از هیچ جنایتی کوتاهی نمیکند، دستگیریهای وسیع بعد از تظاهرات عظیم و توده ای روز عاشورا ابعاد بسیار گسترده ای به خود گرفته است.
رژیم با به بوق و کرنا دمیدن و چنگ و دندان نشان دادن، میخواهد زمینه را برای جنایات خود در زندانها ومخوف گاه های قرون وسطائی اش آماده کند، جان زندانیان سیاسی در خطر است.

به هر شکل و از هر طریق و روش ممکنی صدای اعتراض خود را به دستگیری ، زندان وشکنجه به گوش سازماهها، احزاب و تشکلات ترقی خواه و مدافع حقوق بشر در سراسر جهان برسانیم و خواهان آزادی زندانیان سیاسی شویم. ما تمامی فعالین سیاسی، مدافعین حقوق بشر، نهادها و احزاب را در خارج کشور مخاطب قرار داده و میخواهیم که با تمام انرژی و توان با سلسله اقداماتی در سطح جهان، خواهان آزادی بدون قید وشرط زندانیان سیاسی شویم.



سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی
برقرار باد آزادی ، برابری و عدالت اجتماعی
کمیته مرکزی سازمان کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر )

9 دی ماه 1388 – 30 دسامبر 2009

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net