لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

فرشاد حسینی / مجلس اعدام را باید به زیر کشید

سرکوب، شکنجه و اعدام تنها طنابهایی است که حکومت اسلامی نیمه جان را نگهداشته است. جمهوری اسلامی در زیر پنجه های قدرتمند انقلاب زیر و رو کننده مردم ایران دیوانه وار دست و پا میزند. هر چه عزم مردم برا سرنگونی این جانیان راسخ تر و گسترده تر میشود سران جنایتکار رژیم طنابهای دار را محکمتر دور دستان لرزان خود میپیچند. هنوز خاکستر آتش چوبه های دار در سیرجان سرد نشده که جلادان با فوت ورد اعدام برای خاموش کردن شعله های آتش قهر انقلابی مردم تلاش میکنند. ۳۶ تن از قاتلان اسلامی روز دوشنبه ۵ ژانویه در مجلس حکومت اعدام، طرح تسریع اعدامها را مطرح کردند. گویا با این کف دهانهای پریشان میتوانند مردم را از خیابانها جمع کنند. میتوانند آرامش را خیمه گاه اسلامی شان بازگردانند.

اعدام سیاست جدیدی در حکومت اسلامی نیست. حکومت اسلامی با اعدام متولد شد و با اعدام به بقای خود ادامه داده است. حکومت اسلامی سی سال است که میکشد و اعدام میکند.بنای عمارت این خلفای اسلامی از خون و اجساد تیرباران شده ، شکنجه شده و به دار کشیده شده ساخته شده است. و این عمارت جنایت اکنون در زیر آتش خشم انقلابی توده های میلیونی در حال ویران شدن است.

مردم این جرثومه های جنایت را هدف قرار داده اند. بساط اعدام دیگر کسی را نمیترساند همانگونه که کهریزک هایتان کسی را مرعوب نکرد. پاسخ مردم به طرحها و مصوبات جنایتکارانه شما همان پاسخ مردم سیرجان خواهد بود. چوبه های دار را بر سرتان ویران کرده و به آتش میکشند. اقدام شجاعانه و عمیقا انسانی مردم سیرجان بعنوان یک الگوی مبارزه موثر در سراسر ایران گسترش میابد. شما تصویب کنید ما مصوبه های شما را پاره میکنیم. شما چوبه های دار بنا کنید و ما دستگاههای جنایت شما را به آتش میکشیم. تسریع و گسترش اعدامها، نابودی شما را معوق نمیکند، تضمین میکند.

مجلسی که اعدام صادر میکند. مجلسی که ضد انسانی ترین قوانین را به تصویب میرساند. مجلسی که نان سفره کارگر و مردم زحمتکش را می برد. مجلسی که پنجه های استبداد را قویتر میسازد. مجلسی که به زندگی و شان حرمت انسانی چنگ میندازد را تنها و تنها باید به زیر کشید. باید زیر و رو کرد. باید آن را به مجلسی برای اعلام لغو مجازات اعدام، اعلام برابری کامل و تمام عیار زن و مرد، مجلسی برای تامین گسترده ترین آزادیهای سیاسی اجتماعی فرهنگی، مجلسی برای دفاع از تمام حقوق و شئون منزلت انسان بدل کرد.

شما امروز طرح تسریع اعدامها را تصویب کنید. به شما قول میدهیم فردا ما از همین مجلس آنگاه که نمایندگان واقعی مردم بر کرسی ها بنشینند، مجازات اعدام را لغو خواهیم کرد. طوق بردگی زن ها را برخواهیم چید. از همین مکان مجلس مقام و ارزش انسان را بر بلند ترین قله زمین خواهیم رساند.

مردم

طومار این مجلس و این حکومت آدم کش ها را باید هر چه سریعتر بست و جمع کرد. علیه موج اعدامها باید از همین الان بسیج شد و مبارزه کرد. مبارزه علیه اعدام یک وجه دیگر مبارزه مردم برای سرنگونی کل رژیم اسلامی است. این مبارزه ای برای قطع یکی از مهمترین شاهرگهای حیاتی جمهوری اسلامی است. باید سراسر ایران را سیرجان کنیم. سیرجان نماد و الگوی ما در مبارزه علیه اعدامها و جمع کردن کل بساط ننگین و جنایتکارانه این قاتلین اسلامی است.

ایرانیان خارج کشور مردم آزادیخواه دنیا

باید با اعتراضات گسترده و پی در پی در سراسر دنیا، مجلس اعدام را بی اعتبار کرد. با نمایندگان چنین مجلسی باید بعنوان مجرمین جنایی و قاتلان و آدمکش های حرفه ای برخورد کرد. برای تک تک آنها باید پرونده پیگرد جنایی ساخت و آنها را در سطح بین المللی تحت تعقیب قرار داد.



farshadhoseini@yahoo.com

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


2 نظرات:

ناشناس گفت...

خشت کج رو از همون اول باید صاف کرد وگرنه دیوار تا ثریا کج میرود. مردم به عنوان کسانی که صاحبان اصلی مجلس هستن و نمایندگانی رو با رایشون به اونجا فرستادن باید جلوی مجلس منحصن بشن و به این قانون غیر انسانی و فاشیستی اعتراض کنن قبل از اینکه عده ای بیگناه اعدام بشن.
بزرگترین نقطه ضعف مردم ایران در اینه که همیشه میگن انشالله گربه است و خودشون مقهور کسانی میشن که با دست خودشون به قدرت رسوندن. از وزیر و وکیل گرفته تا شاه و رهبر. اگر از اول مواظب کجروی ها باشیم مجبور نیستیم بعدا کشور و فرزندان و خودمون رو به نابودی بکشونیم تا دیوهای انتخابی خودمون رو که بر اثر بی ملاحظگی خودمون یاقی شدن دوباره به بطری برگردونیم. .
موفق و پیروز باشید

ناشناس گفت...

این شاید به موضوع شما ربطی نداشته باشه اما گفتم یک جایی ینویسمش.این در باره تظاهرات هواداران رزیم در میدان انقلابه:

اگر پهنای خیابان انقلاب را 20 متر بگیریم و فرض کنیم جمعیت تا صد متر به میدان هم ایستاده بوده اند. توی خیابان آنطرف هم تا صد متر به میدان ایستاده بوده اند. دور خود میدان را هم یک خیابان دویست متری فرض کنیم، می تونیم بگیم جمعیتی در یک خیابان به طول 400 متر و عرص 20 متر ایستاده بوده اند. حالا اینها رو در هم ضرب بکنیم میشه هشت هزار متر 8000 حالا با توجه به جابجایی مردم و فضای بین شان به هر نفر یک (1) متر فضا بدهیم و هشت هزار را بر آن تقسیم کنیم میشه هشت هزار نفر. باور نکردنی یه نه؟ اگر خواستید می تونید دوبرابرش بکنید یا حتا چهار برابر. هرکار بکنید بجمعیت بیشتر از سی هزار نفر نمی شه.

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net